Tento obchod používa cookies a iné technológie, aby sme mohli neustále zlepšovať Vaše skúsenosti na našej stránke. Pokračovaním na stránke s tým súhlasíte.

Ako reklamovať?

Hoci na našej stránke máme aj reklamačný poriadok, je to len formálny postup na vyriešenie veci. Pre nás je každý zákazník ľudská bytosť a tak pristupujeme aj ku komunikácii.

Kontaktujte naše predajne

V sekcii PREDAJNE nájdete telefonické a e-mailové kontakty. Zistite stav vybavenia Vašej zákazky, alebo reklamácie.

Reklamujte priamo vedeniu

Ak ste sa nedozvedeli potrebné informácie, alebo ste s vybavením neboli spokojní, kontaktujte priamo vedenie.

contacts.png




Čo daľej?

Prineste, alebo zašlite nám reklamovaný tovar spolu s popisom závady a urobíme maximum pre rýchle vybavenie. Čím viac informácií nám dáte, tým rýchlejšie sa nám to podarí.

Príklad reklamácii u nás v obchode:

  • prasknutý rám
  • odpadnuté súčiastky rámu
  • uvoľnené, alebo vypadnuté sklá z rámu
  • odlupujúca sa farba
  • poškodený povrch skiel
  • ...

Dajte nám vedieť čo najskôr po zistení závady

Úspech vybavenia reklamácie je závsilý aj od Vášho včasného ohlasu. Nenechávajte si to na neskôr. Prvotné poškodenia totiž môžu spôsobiť aj druhotné škody. Napríklad prasknuté očnice zbytočne poškriabu povrch skiel, alebo odlomené očko bočnice ďaľším opužívaním pokriví aj okolitý materiál.

shutterstock_324728195_crop_scale15p.jpg

Nesnažte sa opraviť sami

Zásahom do rámika, aj keď len zdrôtikovaním očiek po vypadnutýc skrutkách, sa znižuje úspešnosť reklamácie u dodávateľa. Hrať sa hrdinu opravára je v prípade okuliarov nepekný boj. Na opravu sú potrebné presné postupy a vybavenie, ktoré u nás v optike máme. Veľa opráv sa dá dokonca spraviť na počkanie. A drobnosti, ako vypadnutú skrutku vieme spraviť aj za pekný úsmev.

Sme na Vašej strane

Nech ide o akúkoľvek reklamáciu, snažíme sa problém vidieť Vašimi očami. Dodáme Vám opravený, alebo náhradný tovar v čo najkratšom čase.